Marketing en social media doe je gewoon zelf.

Wil je werken aan je naamsbekendheid, bouwen aan je imago of een nieuw product in de markt zetten?

Wees je eigen marcommanager, want om jezelf of je bedrijf in de markt te zetten hoef je echt geen (dure) marketing- of communicatieafdeling te hebben, je doet het gewoon zelf.

Door exact te bepalen wat er nodig is, kun je marketing slim inzetten en stap-voor-stap uitvoeren. De mogelijkheden kunnen overweldigend en tijdrovend zijn, maar dat hoeft niet. Door exact te bepalen wat er nodig is voor jouw bedrijf, kun je marketing slim inzetten, heel gericht een strategie maken en stap-voor-stap uitvoeren.

Vaak zorgt één kleine stap al voor resultaat en zorg je met een aantal stappen op rij voor een groot impact.

Misschien kan ik je hiermee helpen?

Als we even mailen zijn we er zo achter.

 

OK, nu wat meer over mezelf…

Voor een cursus moest ik pasgeleden familie, vrienden en (ex-)collega’s vragen naar mijn 3 beste kwaliteiten. Er kwam een behoorlijk lijst uit, maar de meest genoemde geven je al een aardig beeld van wie ik ben: ‘enthousiastic’, ‘honest’, ‘communication’, ‘execution’, ‘cheerful’, ‘straightforward’, ‘energetic’, ‘to-the-point’, ‘team player’.

Ik ben tot het irritante af georganiseerd, hou van lijstjes en vind het heerlijk om aan projecten te werken. Daardoor heb ik de verantwoordelijk gehad voor grote projecten en marketing budgetten tot zo’n 35 miljoen euro. Klinkt misschien indrukwekkend, maar als je het in het klein kunt, kun je het in het groot ook.

Met mensen uit andere landen werken heb ik altijd erg leuk gevonden, maar jet lags vind ik verschrikkelijk, daarom ben ik een kei geworden in virtual en remote team management.

En als je me niet op social media kunt vinden, zit ik heerlijk te genieten op onze boot, ben ik ‘real-time’ in gesprek met mijn vrienden of probeer ik in shape te blijven in de sportschool. Wil je me daar tegenkomen moet je wel geluk hebben, want zo vaak komt dat niet voor.

Op LinkedIn kun je meer informatie vinden over de functies die ik de afgelopen 20 jaar heb gehad en de bedrijven waar ik voor heb gewerkt.